Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

12 January, 2011

Ontah la.. Poning Melayan eh...

Huh.. pagi2 wat aku tergelak.. pekak kot aku ri nie.. blur sekejap ri nie.. wakak.. mls aku nak melayan bdk2 xcukup umo.. xcukup zat... wakakak.. xpe laa.. yang penting hati n keikhlasan... pagi2 bute adam dah bgn... pas2 angkut dier naik atas sekali.. aku mandi dier melalak sbb xnampak aku.. rase nak nek hangin ngn en suami yg asyik nak tido jek.. last2 dier nak mengalah gak, sbb xtahan dgr adam nangis.. hehehhe.. padan muks dier... kne jg adam jap... xpe laa... pengorbanan seorang ayah.. xpe ek cyg.. harap2 adam akan mengenang jasa ummi n abah dier.. Duit leh cari tp JASE n PENGORBANAN 2 xleh nak diganti ngn wang ringgit kan.. Harap2 Adam xmcm 2.. Aku akan mendidik adam ngn penuh kasih syg... n org2 sekeliling yg menyayangi dier..

Pagi nie aku blur sikit sbb tensen kan en suami wat xlayan jek.. Dgar Radio hotfm, fafau kata tweet, yg aku dgr duit.. en suami ckp ayam, aku dgr adam.. bengong betol laaa.. tah nape laa aku ri nie.. harap2 hari2 yg aku lalui nie akan lebih membahagiakan aku... adus... mls betol nak wat kerja.. n mls betol nak melayan karenah org yg tah pape.. xpe laa.. yg penting Tuhan jek tahu..

Duit.. duit... duit... senang ke nak cari? senang ke nak dapat... senang betolkan org suh kite ingat dier sbb duit.. hoh.. mcm mane laa nak ingat.. rmi seh bg aku duit.. mama, mak, ngah n ramai lagi laa.. especially tyme nak kawen.. perkh.. byk org bg duit.. erm.. xpe laa.. pe yg ko dah rosakkan, itu yg aku dpt balik.. org ckp nyesal dl pendapatan nyesal kemudian xgune dah... xpe.. aku masih ingat sape yg dah bg aku duit.. Terima kasih bebyk sampai xterhingga.. kerana memberi aku duit... hoh.. pening gak pk duit kan... xpe.. usaha sendiri, bru laa rase berbaloi2.. adam pun selalu dpt duit.. selalu ummi n abah abeskan.. xpe.. pasnie simpan dlm akaun adam kan.. org ckp.. klu xikhlas, duit xberkat.. hohoho... sbb 2 keje kne ikhlas...

JASA.. perkh.. nie tkt aku nak describe.. cos byk yg aku ingat.. sampai xleh teringat dah.. byk gak laa org2 yg byk berjasa ngn aku nie.. wpn aku dihina n dicerca.. tuhan jek tahu mcm mane aku rase.. xkan aku nak bls ngn duit kot.. mesti dorang xnak.. mesti dorang nak aku ingat dorang jek.. xpe.. apa yg terjadi sume ade hikmah dier.. n apa yg terjadi sume suratan n ketentuan Nya.. Apa yg penting xpyh laa nak mebls2.. nyampah aku diwatnya.. xd pe yg dpt pun.. dpt sakit hati? sakit sgt ker hati? entah.. xd perasaan kot... :).. yg penting aku heppy... ade org tahu? xd? bia laaa... lantak laaa... peduli apa aku.. Sabar, u will deserve it.. Aku leh idup ngn titik peluh sendiri, n dpt membesarkan anak aku dengan cukup kasih sayang ummi n abah.. THANKS TO SAPE2 YG BYK MEMBANTU EK.. JASA KORANG XDPT DIBLS...

p/s: ontah napo ri nie nak tls mcm nie.. terpk lak kelisa kt kampung.. xpe laa.. pape jadi, report polis jek.. i know, who are do it... ops! salah tulis MINTAK AMPUN BAK....


No comments: