Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

17 January, 2011

No Idea laa...

Huh! lame dah xlts blog nie.. xthu nak tls pe.. kang klu aku tulis wat org lain terase.. 2 yg mls 2... hoh.. hal aku sekeluarga dan umahtangga aku, sukati laa nak wat pe kan.. harta benda aku, aku nyer hak kan? hoh.. nape laa tetiba teremo nie.. wahahahah.. xthu laa.. xpe laa.. hanya Tuhan jek yg tahu segalanya..

Hujung minggu ri 2 xd wat pe.. aku juz dok umah.. ri sabtu jek laa yg kuar.. 2 pun aku balik kampung aku.. kampung ker? Kampung Baru, KL.. hehehhe.. ade mkn2 sempena pembukaan cafe depan umah atok aku.. paling canggih n cantik laa cafe 2.. aku ngn en suami bantai mkn rojak (gado-gado) tah benda tah namenya.. tp sedap gak laaa.. ngn lontong.. mabeles.. kueh2 pun not bad laa.. sedap.. sehingga menjilat jari laa... heheheh... pakngah aku lak wat kambing golek.. tp aku ngn en suami dtg lambat.. so kitorang dpt yg last2.. dapat jgk laa mkn.. xpe.. jnji merase laaa... pas2 en suami nie sakit mata.. ade benda dlm mata katanya.. apa lg.. tido aa dier.. aku pun layan adam kat umah atas.. berlari2 dier atas2.. rmi bdk2kan... mcm biasa.. adam xnak mkn.. mkn tah pape tah.. erm... xpe laaa.. jnji dier sihat... Dah petang 2, aku mandikan adam.. sbb nak balik.. nak pg jln tar.. nak cri tudung.. tudung org skrg nie.. yg mls nak iron nie.. bak kata en suami, ade batu ladung.. bengong laki aku 2... suke sgt nak mengusik si isteri nie.. hehehhe... petang 2.. hari nampak nak ujan.. so aku beli yg terdekat jek.. pas2.. aku chow balik umah terus...

Sampai umah.. mcm biasa laa.. Laki bini nie lapo gile.. aku pun bercadang nak masak nasi goreng.. tp en suami mengoferkan diri nak wat nasi goreng 2.. aku pe lg.. melompat2 laaa.. hahha.. xd maknanya melompat2.. aku sibuk bsh bju laaa.. xpe laaa.. sedap gak nasi goreng tah pape 2.. bantai laa laki bini nie.. anak dier dah tido dah .. selamat.. penat sgt main...

THE END

2 comments:

CeMoNG said...

hah,dah kenapa pulak ni tiba2 emo?? tell me sape yg x puas ati tu?? angin xde ribut xde..huhuhu

RADDIAHTUL NUR said...

hahhaha.. emo kejap jek 2.. tah.. tetiba lak teringat.. hoh... ade lak kes2 yg tidak di ingini.... mencinya...