Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

30 January, 2011

Introduce my new Stuff

Hoh.. akhirnya.. lega gak laa rasenya... dpt jgk laa kete yg di idam kan.. berkat usaha yg bersungguh2 nie.. dpt jgk laa aku kete nie.. wakaka... wat masa skrg nie.. masih cukup lg laa kewangan aku ngn en suami tuk menjaga harta yg kami ade nie.. termasuk laa adam.. masih mencukupi tanpa bekerja mlm n lebih masa.. harap2 laa berkati laa segala rezeki kami sekeluarga... Amin...

Tuk menceritakan hal pengambilan kete nie.. mcm2 yg terjadi.. at last AEL 2 terjual laa jgk... dr dok kg tnpa urusan.. so kami decide laa tuk jual jek.. tkt makin rosak lak kete 2 xbergerak... dah laa roadtax pun dah mampus.. hehehhe.. so kami pun decide tuk jual saje laaa... Tuk dijadikan cerita.. pk nak guna name en suami n aku jd gerento.. tp kan setelah mcm2 bank di scan.. name en suami aku nie xlepas sbb byk sgt komitmen tp 2 xjd masalah.. masalah besar adalah payment tuk komitmen dier 2 ade yg xcantik.. tuk kete AEL 2 sbnrnya.. ade rongak2 pembayarannya.. so xpe laa.. aku pun mengambil jln lain tuk mengambil jgk kete idaman nie... so salesman 2 memberi idea tuk menggunakan name aku n gerento my lovely abah.. so, akhirnya berjaya jgk laa aku ambik kete nie.. mkn masa jgk laa.. 3minggu tuk settlekan sumenya.. hoh, tekanan jgk laaa.. tp apa leh wat nie sume dugaan.. xpe laa.. n last friday.. kunci kete nie ade ditgn aku.. n balik keje jek, terus laa aku ke Kota Damansara tuk memilikinya...

Impian tuk ade kete nie tercapai jgk laa akhirnya.. Semua yg aku inginkan tercapai.. tengs to en suami yg byk memberi support.. pape yg berlaku nie sume ade hikmahnya.. harap hari yg mendatang nie, akan lebih mematangkan kite n akan lebih mengenali erti idup sebenar.. Tengs jgk kat keluarga aku, keluarga mentua n ipar2 n biras aku yg sentiasa jek menolong aku.. Kite susah org tolong kite, nnt org susah kite tolong korang plak yea.. xpe.. I LEBIUOLS...

So introduce my new stuff n my car n my everythings... WUV 9665...


Impian: Kawen, Anak, Rumah n Kereta sendiri.. Semuanya tercapai... Alhamdulillah.. My Happy Famili...

2 comments:

[AiEn] said...

wah!! kete baru! patut la ari tu dtg kota dmnsara ehk. hehe. sory xdpt reply fb chat ari tu. fb chat bengong2.

RADDIAHTUL NUR said...

heheh.. mane ade kete pinjam jek 2.. wakakak.. 2 laa.. lalu belakang umah k long jek.. sbb nak cepat.. adam xd org nak jg.. so kne rushing balik...