Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

04 January, 2011

Hujan...

Semlm ujan lebat sgt2... basah kuyup aku ngn en suami da.. en suami aku siap xnampak jln.. mcm mane 2... suh pki spek xnak.. tp agak lambat laa sampai umah mama.. aku n en suami singgah mkn kat r&r serdang.. sbb dah lapo gile.. kt umah lak xd pape.. tambah lg minyak pun xd.. dr thn lepas dok cri minyak masak... hahhaha.. bru 5hari dithn baru... hehehh... pe leh wat.. alamatnya xberasap laa dapur aku minggu nie.. tambah plak balik kg minggu nie... menguruskan kete en suami 2.. last2.. en suami nak jgk jual kete dier 2.. dr menangung kete yg xberpki.. baik laa jual jek.. hahhaha...

Kete kelisa.. erm... rmi ker org nak.. xd value dah kete nie.. siap kne tambah duit lg.. tp xpe laa.. nak wat mcm mane.. nak xnak kne gak laa jual kete nie... dok sorang2 kat ipoh sambil diselubungi selimut 2... baik laa jual.. sib ade org nak lg... kete kelisa 2 akan dihantar ke kelantan.. xpe laa AEL... dok kelantan ekelok yea.. kt kelantan mmg rmi yg nak kete nie.. menurut dealer 2 laaa.. dealer 2 ade use car kt kelantan.. oke laaa... jnji xd dah menanggung utang yg xnampak hasilnya.. hahhahah... xpe laa ade rezeki lain 2.. aku ngn en suami pun pg keje merempit.. kete mmg xpki..

Grand Livina.. hoh.. dpt ker kete nie.. isk.. mmg niat dihati nak.. tp klu ade rezeki laaa.. keluarga dah bertambah.. itu laa sebabnya aku n en suami nak beli kete beso sikit.. tp klu ade kete nie mmg aku kne ikat perot laaa.. hala.. skrg nie pun ikat perot gak.. sbb pk anak yg semakin membesar.. nak menambah anak pun kne pk gak sbb aku nie nak kne kne tgk stabil ke x.. hoh.. klu x sian kt anak yg ade.. xpe laa.. bak kata en suami bersusah2 dl.. bersenang2 kemudian.. mudah2an doa aku ngn en suami tercapai tuk thn nie...

Kete Impian aku sbnrnyanie.. en suami cuba tuk laksanakan.. thanks cayang...

p/s: Ujan lagi nie.. balik nie mesti kuyup lg nie.. helmet pun basah lg nie... mcm... harap2 laa.. semuanya berjln dgn lancar... amin...

No comments: