Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

23 January, 2011

11Month

24/01/2011: Wah.. ri nie adam dah 11bln.. hahhaha.. sonok laa plak.. xcited.. sbb lg sebln adam dah nak 1thn... tp xleh jln2 lg.. adam hanya leh berdiri jek skrg nie.. bile laa anak ummi nie nak berjln kan.. hohoho.. xpe laa... slow.. org ckp selalunya lelaki lambat jln lg laa bdk manja terlebih nie.. lagi laa lambat jln... hahhahaa... xpe adam busuk.. bia laa lambat jln.. xd laa penat ummi ngn abah kejo.. hahhaha... Planning nak wat besday party.. tp mcm mane kan.. ingat nak celebrate besday adam kat ipoh.. ngn maktoknya.. huh.. xthu laa mcm mane nie.. pening gak.. kne tanya en suami nie.. last2 sambut 3beranak jek laaa... beli kek.. pas2 mkn2.. dah laa.. xthu laa mcm mane.. tgk laa keadaan nya mcm mane...

Weekkend ri 2 kitorang mengabihkan masa dirumah.. biasa laa.. sbb da ujung2 bln kan.. so kne laa budget sikit.. hahhaha... mcm2 dah abes 2... susu adam.. pampers adam.. sumenya dah abes dah.. hehehhe.. xpe.. bln nie maybe dpt gaji awal.. sbb kan CNY so awal laa... 2 yg bestnya 2.. hahaha... xpe laaa.. jnji ade gaji kan.. hoho... harap2 bln2 depan dpt jln dengan lancarnya.. Penantian ngn kesabaran.. hehehhe..

Semlm aku masak Bubur Kacang ijo.. tah laa jadi ke x nie.. mcm jd.. hahah... juz try dan ini laa hasilnya.. pasnie leh try lg laa.. semlm en suami xnak mkn nasi.. bosan dah katanya.. aku pun bosan asyik makan nasik jek.. so aku masak laa Bubur Kacang nie.. Mlm en Suami lak masak megi goreng.. en suami mmg masak sedap pun.. aku bedal laaa.. lapo sgt dah 2.. hahhaha..

Bubur kacang nie nampak itam sbb buh gule merah byk sgt.. tp xmanis pun.. hehehhe...

Erm.. Hari nie, Esok, Lusa, Tulat, n hari2 seterusnya.. akan aku cuba untuk berdikari sendiri.. Mudah2an Tuhan permudahkan segalanya urusan aku sekeluarga... Amin... (Doakan aku bahagia dan semuanya dipermudahkan)

No comments: