Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

12 January, 2011

Dapor


Febret adam klu dok dapur... dier suke tgk org memasak.. dier desprate tgk org masak... dier dok peratikan apa yg ade dlm kuali 2.. erm... ontah laaa... xpe.. nnt dier pandai masak.. masak kan tuk ummi n abah... klu bgn tido jek.. sambik nangis2.. merangkak kedapur tuk cari org.. klu org sibuk dok dapur.. dier akan berdiri kat kaki org... ini laa aktiviti adam time dier berjaga...

Semlm dier tido magrib... pas2 dier bgn n merengek2.. 2 laa yg wat aku xgemo.. dah 2.. xnak plak ngn en suami... 2 yg menambahkan tensen saya.. xpe laa.. aku layankan aje anak aku 2... hehhhehe... sampai dah nak tido dok merengek.. dapat nen.. pas2 ligat ajak org main.. aku dah laa penat.. last2.. dier golek2.. trs tetido.. aku pun selamat.. sama2 tido.. pagi td bgn awal... adus... anak aku nie...

No comments: