Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

27 January, 2011

Gud Bye AEL, Welcome WUV...

AEL nie kate en suami ku, jenis kelisa purple.. hahah.. erm.. byk kenangan ngn AEL.. xyah laa nak Sebut n ingat lagi.. wat semak pale otak jek.. Akhirnya AEL 2 selamat dijual.. maybe ptg nie akan sains tuk tukar hak milik.. xpe ek en suami.. sabo tau.. mmt klu kite dah kaya kite beli lg.. tuk cyg lak... hehehhe.. oke en suami..

Sekarang bertukar plak ngn NISSAN Grand Livina... entah laa mcm mane lak leh terpk nak beli kete nie.. mampu kah aku ngn gaji skrg... Alhamdulillah laa sbb gaji setiap bulan masuk kan.. so harapan tuk aku pki GL nie dah nampak.. byk jgk laa kisah disebalik pembelian kereta nie.. ingat senang ker.. susah.. paling susah.. BANK yg byk cerewet.. sakit hati lak ngn bank2 yg pk gaji aku xcukup nak byo nie.. cukup tau sbb ade en suami ku.. hahahha.. dun wori ek en suami.. simpan duit mulai skrg tau... hehehhe.. nak sevis, nak byo roadtax.. pergh!!! gile mahal nie... 1.6 nyer cc.. mahal laaa.. hehehhe.. xpe laaa... nie laa masanya aku nak kump duit.. klu x asyik membazir jek.. asyik2 beli brg adam jek.. hehehe.. xpe pun.. So ptg nie aku akan ambik kete, harap laa en suami aku nie xlambat balik keje.. aku nie dah xsabar.. heheh. Senin nnt aku akan upload gambar kete baru aku yea.. Wait for me.. WUV 9665... xdpt laa num cantik.. no nie pun cantik gak kan.. isk... cite panjang lebar nie wat aku xsabar lg nie.. wakakakak... Tggu Senin yea tawan2....

Dlm 2 tahun nie impian aku semuanya tercapai.. nak ade umah sendiri, nak ade anak, nak ade kete beso.. harap2 laa aku akan berjaya dlm idup.. wpun en suami jek menyokong apa yg aku wat.. Thanks en suami.. Lebiu so much laaa.. sume sudah tercapai tp ade 1 benda jek yg aku nak blum tercapai.. tp xthu laa dpt ker x.. hahha... Insyaallah, dgn petunjuk dr ALLAH.. semuanya akan menjadi milik aku.. Bukan Senang tuk Jadi Org yg Berjaya Dlm idup selain kite sendiri yg merubahnya...

p/s... Bulan sepan Besday adam.. nak wat pe nie.. nak wat mcm mane nie.. heheheh... apa adih besday adam nie.. tgh pk nie... Sayang Adam Sesangat la... MUAH to MY LOVELY MALEK n MY LOVELY SON, MUHAMMAD ADAM MIKAIL B. MALEK

No comments: