Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

30 December, 2010

Yeay! Tahun Baru

Erm... Malaysia menang tuk Piala Suzuki AFF so ESOK istihar cuti.. maybe aku xberblog-ING selama 3 hari sbb melayan karenah anak aku yg byk songeh skrg.. penat nak melayan 'anak bertuah'.. hheheheh.. tp seronok bile dier dah besar.. 2bulan lg cukup laa idup dier 1thn.. xcited tunggu dier 1thn.. kot2 bleh jln dah kot si kenit 2...

New year nie maybe xkemane laa aku.. sbb nak celebrate anniversary parents aku dan nak g kenduri pejan.. pas2 kakak sedara aku wat mkn2 lak.. hoh.. kne laa pegi.. melayan karenah anak aku so.. cuti nie akan ku manfaatkan dgn anak n suami tercinta.. wah... Maybe ini entry last tuk thn nie.. thn depan nyer entri tggu laa minggu depan...

Tuk azam baru.. insyaallah aku akan capaikan.. mudah2an Tuhan beri laa aku dan keluarga petunjuk.. Moga lebih dpt manfaatkan masa aku dgn sebaik2nya.. Jadi Isteri yang baik wat en suami.. wpun en suami selalu ckp aku dah gemok.. mcm mane laa.. perot nie lapo jek.. sbb aku masih BF anak aku 2.. so kat opis akan pam susu.. ptg kang lapo gile melampau... bju2 kurung aku sume dah xmuat.. adus.. aku nak kuruskan badan laaa.. Moga aku dpt jd anak yg baik n bergune wat mama n abah.. juga en suami dpt jadi anak yg baik wat parents dier aka mentua aku. N dpt jadi Umi yg baik n dpt mendidik anaknya dengan sempurna.. Insyaallah...

Dalam pale otak aku nie mcm2 nak wat tuk anak aku.. wpun thn depan adam 1thn tp dah pk school dier sbb umo 4thn aku akan anto dier g school.. bia dier blaja berkawan.. skrg nie nampak sifat kedekut dier 2.. brg dier xleh org lain ambik.. dier akan ngamuk.. erm... byk perancangan aku tuk anak kesayangan kami 2... xpe.. next year aku akan storey.. erm...

Hari dah petang.. jam dah menunjukkan 5.35p.m.. jap lg en suami akan sampai.. nak balik nak tepok amai2 ngn adam.. see u all next year... Happy new year tuk korang semua.. semoga semua yang dihajati terlaksana semua... AMIN....

No comments: