Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

23 December, 2010

Hari nie Besday Adam yg Ke 10bln


Dah 10bln adam skrg, sudah mengenal erti idup.. sudah pandai gelak, sudah pandai membuli ummi dan abahnya.. sudah pandai main.. sudah pandai menangis ketika kne mrh n semasa ummi ngn abah g keje.. sudah pandai meminta mkn.. suke menyemburkan air liur.. pandai main tepuk amai2.. sudah pandai berdiri tanpa jatuh kekadang jth gak.. mcm2 yg aku dpt lihat perkembangan adam.. Hepi menjadi seorang ibu yg dpt melihat anak dier membesar..

Bile tgk dak2 PMR sume dpt 8A.. so aku pun berpesan.. 'Adam nnt kne dpt 8A jgk yea' ... Aku berharap dpt mendidik anak aku dgn lebih baik lg.. Kite sebagai parents nie laaa mencorakkan kain putih ini iaitu 'anak'.. Harap aku ngn en suami dpt didik adam ngn penuh kasih syg.. Harap adam dpt laa dgr ckp ummi n abah.. Ummi n Abah lap u sesangat..

Abah, adam(9th mon) n ummi.. love uols

No comments: