Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

02 December, 2010

Adam.. Adam...

hoh, semlm selepas balik keje ambik adam kat umah mama.. pas2 balik, aku nak mandi adam da stat merengek2.. aku biakan dier ngn abah dier.. klu aku lyn xmandi n semayang laa aku.. baik laa aku semayang n mandi, bia en suami yg jg adam. en suami smyg kejap jek.. pas settle sume keje aku, aku pun trn nak wat puree adam.. pas2 dier dah merengek2 suh aku angkat.. aku bia kan jek.. dier berdiri2 kat kaki aku.. itu lah adam.. aku bg buah pear sebiji.. dier dok main ngn buah 2.. aku setle potong buah sume, aku biakan atas dapur.. sambil2 main ngn adam 2, aku tgk2 laa buah adam 2.. hehhehe... ini laaa aksi adam yg sedang membuli aku.. adam suke isap muke ummi dier nie.. abes basah2 muke aku.. klu kne marah pun dier pandai minx maaf balik.. dier akan g kat kite n cium tp cium dier 2 mcm nk mkn org. heheh.. adam.. adam.. itu laa peel anak aku skrg.. klu org jerit.. dier pun nak jerit.. dah pandai wat decak2 mulut 2.. xthu laa mane dier blaja.. cepat blaja adam nie... sumenya dier ikot org

adam skrg kurang nak mkn mknan yg aku masak.. aku pun xthu.. tp mama suapkan jek dier mkn.. aku bekalkan jgk buah.. nmpak gaya adam suke buah yg manis2.. yg masam2 dier xnak.. tp klu ngn aku mesti dier xnak mkn.. nape laa.. aku selalu runsing ngn adam nie.. riso dier lapo.. org ckp, klu anak BF dier mmg kurang nak mkn... ye ker? mungkin laa.. klu sabtu ahad 2 adam kurang nak mkn sbb asyik berkepit jek ngn aku.. mkn mknan ringan mcm roti ngn biskut 2 dier suke laaa... hoh.. runsing aku jdnya.. xpe.. xpe.. mudah2an ade laa yg wat adam suke mkn.. heheheh...

nie aksi adam buli ummi dier.. maaf laa.. gamba pki BB nie kabur sikit

No comments: