Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

15 December, 2010

ICEROOM NILAI

Hajat nak pegi ICEROOM nie dah lme cume kewangan n kesempatan 2 xd.. selalu kami balik keje jek lepak kat umah.. xd dah kuar2.. dah lme dah xkuar... lg laa adam tido seawal 8p.m n aku selewat 10p.m, klu x aku akan mengantuk bgn pagi.. hahahha..

Memandangkan aku penat balik keje, aku xselalu laa masak sbb melayan karenah adam nie yg wat aku letih tp seronok.. hahahha.. so smlm en suami nak blanja mkn dominos.. tp aku xnak, aku teringat nak mkn kt ICEROOM.. gile byk aiskrimnya.. sampai sengkak laa perot kami suami isteri.. anak aku, aku bg jgk mkn mee n aiskrim.. suke beno ngn ais krim 2.. aku xd laa bg aiskrimnya.. tp yg krim2 tepinya 2.. heheh.. sedap jek... aku bg laa adam.. rase msm2 manis.. sedap laaa.. adam pun mkn byk jgk laa.. hehehhe.. xpe laaa.. sbbkan teringin punyer pasal.. aku pun bedal laa tmbah plak balik keje tgh kelaparan.. huh, mkn tanpa menhiraukan kepanasan mknan 2 ngn anak yg sedang melihat aiskrim 2.. hehehehhe.. dah kenyang bru laa bg anak mkn... hahhaha.. tp sbnrnya, sambil mkn, sambil bg anak mkn.. so 5* for ICEROOM.. sedap wo.. nnt leh mkn lg...

Nie makanan UMMI

Nie Makanan Abah

Nie Aiskrim Ummi.. Sedap sehingga menjilat jari.. adam mkn yg tepi2 2...

Nie Aiskrim Abah... sedap jgk.. perasa kacang...

P/S: Hari nie nak ajak en suami mkn MC'D sbb ade burge PROSPERITY... wa... teringat masa nak bersalin teringin gile mkn burge nie.. bestnya klu dpt mkn nie.. waaaa....

No comments: