Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

15 December, 2010

Adam Dibuli oleh abahnya

Al-kisahnya... aku nak mandi.. pas2 en suami yang sibuk nak memasak kat dapur.. aku tggu laa kejap sbb adam xd org nak jaga.. kang dier pun bertukang kat dapur ngn abah dier.. sib masak simple jek sbb mak mentua baru dtg kan.. so ade laa bekalan tuk kami ber3... so aku akan rotate laa mknan 2.. tp hari 2 en suami gorengkan nasi lebih.. membazirkan.. so aku pun bedal jek laa.. en suami wat.. sedap gak laaa.. byk telor.. pas2 sayur2 yg lebih2 2 campur laa sekali.. so masaknya kejap jek laaa.. pas2 tggu en suami aku nie solat.. dah solat aku pun ckp laa nak mandi.. pas2 en suami nak ikot sekali.. aku pun mcm pelik laa.. jgn salah sangka ek... kami xnak adam nangis klu aku jek naik atas.. so ber3 laa naik bilik... tujuannya nak tunggu aku mandi... hahahah.. xpe laaa.. nak wat mcm mane kan.. adam nie klu xd aku, mesti melalak..

Aku nie sempat cuci toilet lg.. sbb en suami dah bising ckp toilet aku 2 dah kotor.. memandangkan aku nie xleh semayang.. aku pun ambik laa kesempatan ini tuk cuci toilet.. tgh syok cuci toilet en suami pun jerit.. xpyh laa cuci toilet sbb dier dah lapo.. tp apa aku kesah.. aku wat jgk.. sbb dah wat kan.. xkan laa nak tglkan separuh jln lak... aku wat laaa.. pas2 en suami jerit lg suh tgk adam.. aku pun tgk laaa. aku terkejut sbb anak aku diperlakukan sebegini.. bak kata k ngah adam diperkotak-katikkan.. en suami ckp dier sempat ambik gambar sikit... tp gambarnya byk goyang2.. sbb adam nie bkn reti dok diam.. jd ini jek laa sempat aku tgk dlm hp aku nie..

My Hero

P/S: sian anak ummi sbb kne buli ngan abah.. xpe2 nnt kite buli abah balik yea bucuk... muah.. love uols...

No comments: