Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

07 December, 2010

$$$$=????

Isk.. isk.. wpun cuti 1hari.. aku terperok kat umah sbb xd duit mo kuar.. xd duit nak g jenjln.. mama ajak kuar pun aku mls nak ikot.. sbb aku xd wang.. aku nie menunggu gaji aku yg dijanji kan minggu nie.. aku nak byo segala utang piutang aku.. tensen jadinya... bile pk duit jek aku jd sakit pale sgt.. ingat keje tempat baru nie oke.. tp oke laa dr kt tempat lame...
Aku nie berharap laa.. dlm minggu nie dpt laa gaji.. aku nak wat mcm mane kan.. kekadang pk nasib aku jek.. xpena pun bertuah.. aku sedih bile memikirkan kan.. dlm hati nie tuhan jek yang tahu pe yg aku rase.. aku nak wat mcm mane.. aku jek yg boleh mengubahnya.. sempena thn baru nie.. aku akan berusaha mengubah nasib diri aku.. insyaallah semuanya akan berjln dgn baik buat suami tercinta dan anak tersayang.. wat eva it is... i'll do for my family...

Skrg, aku nak bercerita pasal anak aku smlm.. perkh... my mikail skrg makin lasak.. n xlarat diwatnya aku ngn en suami melayan.. nak suh tido pun susah.. main jek yg dier tahu... fenin aku.. 2 xthu lg klu dier dah pandai jln.. dah pandai jln lg semak laa umah aku 2.. mo wat mcm mane.. anak yg sedang membesar bersama kasih sayang... heheheh... xpe.. aku ngn en suami melayan jek karenah anak aku nie... anak aku nie bgn awal.. n tido mlm pun awal.. tp mlm td kne paksa tido sbb dah xlarat nak layan dier dah.. hehehhe.. walau mcm mane pun we love u, mikail..

Semlm seharian aku masak untuk en suami aku.. dr pagi hingga laa ke mlm... wpun aku masak simple.. tp nampak en suami berselera jek.. ke dier ambik hati.. en suami suke ckp kat aku, 'klu isteri masak xsedap pun, si suami mesti ckp sedap' hehehhe.. harap2 laa aku xmcm 2 kan.. harap laa aku masak 2 sedap jek bg dier.. sowey sayang if saye msk xsedap... aku akan cube mengenyangkan perot en suami aku.. erm... hari nie nak masak pe laaa.. bia en suami pk laaa.. hehehhe... I LOVE U SO MUCH...

No comments: