Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

13 December, 2010

Hujung Minggu

Hujung minggu nie xd laa wat pe pun.. mengabiskan masa bersama famili en suami aka mentua yg dtg ke umah kami di nilai... sonok laa sbb 3hari stay nilai.. senin aku keje, en suami yg xkeje.. adam pun xanto umah mama.. bia dier dok ngn maktok dier..

Sampai ri jumaat kul 9lebih mlm. aku ngn en suami plak merayau2 g cri pampers adam ngn mencari mknan tuk mengisi perot kami yg dah lapa sgt.... so aku pun sampai umah dah mlm.. mencari pampers adam dr kuarters KLIA sampai laa ke nilai.. last2 beli kat nilai.. murah sikit.. tp sbnrnya dah naik harga dah.. dulu rm31.50. skrg dah rm32.50. adam masih pki saiz M lg... so klu pki yg nie dpt la tahan sampai 2bln.. jimat sikit sbb huggies nie tahan lame.. klu dah betok2 padat bru laa dier bocor... hehhehe..

Hari Sabtu aku ngn en suami serta famili g laa ke ikea.. saje2.. jln2.. mencari angin... asyik2 bwk pegi nilai3 jek.. so aku ajak laa pg ke ikea lak.. xd laa byk sgt sopink nyer sbb kump duit nak g kenduri eton nie.. kopak gak laa nie.. tp xpe laaa.. nak jln nyer pasalkan... heheheh.. bile pk2 mls gak aku nak g.. tp xper laaa.. thn depan xd dah g memane.. hehehhe.. kump duit lak.. hehehhe..

Hari ahad lak aku g nilai 3.. sbb mak mentua nak cri kain.. sempat laa aku beli kasut adam.. saje2 gedix belikan kasut dier (*gambar kasut adam xd laaa..) erm.. suke aku membeli kasut2 adam nie.. comel2!!!... klu ade anak pompuan xthu laa mcm mane aku agaknya.. heheheh..

Hari isnin aku keje n en suami bwk abg dier pg kedai basikal kat bangsar... abg ipar 2 mmg nak pegi kedai basikal sbnrnya.. cuma xberkesempatan jek.. smlm ade masa, dier g laa ngn en suami... pas magrib keluarga mentua balik ipoh.. aku pun ape lg.. operasi mengemas umah dan wat mknan adam..

No comments: