Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

03 July, 2011

Macaroon

Huh, akhirnya dpt jugak aku makan macaroon nie.. mmg manis... Incik suami aku cakap, kecik bebeno benda nie.. ingatkan beso... aku pun pk beso sbb tgk dlm pesbuk oorg sume mcm beso jek... dlm pale otak aku beso laaa.. sebenarnya.. die besar sikit dr duit 50sen.. mcm 2 laa...

Hehehe.. nak dijadikan cerita... aku nie dah lame teringin sgt nak makan macaroon nie.. merata2 aku cari... sampai KLCC pun aku pegi cri... tapi xd laa semata aku cari macaroon nie... klu aku terjalan kat sane, aku mesti cari laaa... heheheh.. sbbkan teringin bebeno... hahahah... hari sabtu aku gi umah org kawen... pas2 singgah midvalley jap.. saje.. tp xd kemane laaa... saje jln2.. sambil 2 aku tgk laa jugak macaroon nie... tp xjumpa jugak...

Memang aku ade order kat sorang dak sama2 blaja ngn aku dulu... tp die cakap die bizi, xd masa nak wat macaroon nie.. so aku rilek n bersabar menanti.. sementara aku mencari gak laa kat sopink mall mane2 yg aku pegi laaa... last2 semalam aku dpt msg dari dak yang aku order 2.. die cakap ade order.. perkh.. meloncat laa aku nak pegi ambik.. siap kejut incik suami, sbb nak g ambik.. nasib umah die xbape jauh sgt dr umah aku... kat mantin... dekat jek.. ade laa 10min dr umah aku.. tp sbb2 mencari2 rumah die, so, 2 yg drag sampai 30min.. hahahah... xpe laaa.. janji xsesat...

Dalam kete lagi aku membantai benda nie.. ngn anak aku.. sedap.. manis... rase coklat ngn rase anggur.. 2-2 sedap wooo... ade lg kat umah.. sayang nak makan... harga die sebiji rm1.50... oke laaa... nnt sebelum balik ipoh aku nak order lagi.. nak suh biras2 aku rase.. berbaloi2... incik suami tak berapa nak suke sgt sbb manis... huhuhu... yg penting adam suke... wakakak... tengkiu FIEZA... sedap laa macaroon awak nie.....

No comments: