Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

07 July, 2011

Cage 3feet

Terlampau suke sgt dengan Sugar Glider.. aku berusaha mencari cage yang beso n murah.. dlm internet ade yg murah.. tapi sume takde stok... ade yang cakap mungkin harga akan dinaikkan... so aku sbnrnya xd xcited.. sebab ingat nak beli pas raya.. sebab sekarang duit byk nak pakai nak beli brg nak raya.. tapi semalam, aku pk nak mencri toys si kaka n lulu.. then aku g laa kat downtown mines 2.. pegi buke pose dl kat ICEROOM.. pas2 teros direct ker downtown Mines 2.. yg ade depan Mines 2... adam mcm biasa laa.. die tido bile dah nak sampai kat downtown... sib baik aku bwk stroller.. so aku ltk jek die dlm stroller.. xsedar apa pun die.. xlarat beb.. dah 10kg dak 2.. pening gak aku nak melayannya... hahha.. aku bawak si kaka n lulu nie...

So sampai sane, aku teros pegi kedai SG 2 laaa.. aps2 org 2 tgk aku bwk bonding pouch.. aku pun tgk2 laa.. dlm hati, alamak, sikitnyanya brg2 die.. ri 2 mcm byk jek.. so aku xd laa cakap pape then incik suami nampak benda nie.. wah.. nak beli ker? tanya laa org yg menjual 2.. then die gtau laa harga.. ade beso sikit dr nie.. mcm umah plak aku tgk.. tggu laa next season bru boleh beli laa kot.. dah 2 incik suami tawar2 dpt murah dr dlm internet.. apa lg.. aku pun tanya2 laaa brg lain.. semalam kopak jugak laa duit aku.. xpe laa, pasnie juz beli makanan jek.. no mo benda lain dah... hahhaha.. ade duit lebih leh laa beli.. hehehe.. raya nie beb... byk 2 pakai duit... hehehhe.. xpe.. incik suami kan ade.. hahah...

so ini laa cage 2, aku ltk dlm bilik aku.. bia die byk bau rumah n dgr suara aku n famili...

Semalam si lulu mcm dah leh terima kami nie.. abes laa aku kne kencing2 die.. tengkiu 2 abg jual SG kt mines 2.. sgt2 byk membantu... kalau tak si lulu nie garang.. semalam jugak si lulu nie die terjatuh.. aku ltk kat badan aku... then dieurun n melompat.. huwa.. aku dah tkt dah, tkt die xsihat... sbb aku ade baca post org.. SG die jatuh dr meja, mati.. adus.. jgn wat ummi tkt laa... pagi tadi aku bgn, tgk dorang oke jek.. hahah... syioknya...

Disebabkan kepenatan aku nie, tido sampai xsedar diri.. kalau x, aku mesti dgr kaka n lulu crabbing.. tp semalam aku dgr dorang barking.. huwaaa... akhirnya, die pgl aku kot.. tp dah aku kepenatan.. mcm mamai2 jek dgr.. huhuh.. sowey syg.. balik keje nie ummi main ngn korang yea...

No comments: