Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

25 May, 2011

Tako Tao

Aku tak pena try benda nie cos aku tgk kedai dier mcm 'very2 non halal' hahhaha.. sebenarnya halal.. tak tahu laa kot2 pasnie isu tak halal plak tako tao nie.. skrg nie pun meatball kat ikea pun tutup sebab ade unsur2 BABI.. sib laa aku xpna makan... xthu kat mane.. yg aku tahu puff ikea jek... hahaha... tp bak kata incik usben laaa... klu kite ragu2 baik kite xpayah makan.. haram jadinya... hahahha... sejak2 keje ngn kompani cine nie.. aku nie byk jek mkn kat kedai mahal2 nie... tp aku tahu dier halal... klu non halal aku xnak laa mkn.. 2 pun Bos ajak mkn kt kedai vegi tp xd halal.. sume org xmo laaa... hehehhehe... Sowey Bos.. Pizza can laaa... hehehhe...

Hah, berbalik pada tako tao nie... benda nie ade jual kat JJ je.. tp kawan aku ckp JJ Seremban 2 xd laaa.. aku makan nie kat JJ setiawangsa.. hahaha.. xd keje aku kesane kan.. saje... anta atok aku then xthu kemane.. so aku nak tgk AF bebeno... so incik usben bawak laa pegi sane.. 2 yang dapat makan Tako tao nie... Nie pun selepas adek sedara aku yang mengrekemen benda nie.. tp aku nie jarang laa nak ke JJ.. klu pegi pun aku lupe nak makan benda nie.. hahaha... syiok jugak... aku makan jenis udang dan chiken cheese.. sedap.. incik usben xsuke.. aku suke.. sedap... klu korang nak try gi laa JJ... kawan aku ckp belakang kotak 2 ade tulis JJ mane yg ade Tako tao nie... aku pun xcek laa plak.. xpe lain kali aku tgk k... Try laaa....

No comments: