Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

24 May, 2011

Adam kne makan Vitamin

Semalam aku ambik halfday.. sbb adam ade appointment checkup dier kat klinik kesihatan salak... letih jugak aku melayan adam nie.. tensen lak dijadinya... pe leh watkan.. dah dpt kaki.. abes laa semua org dier usik.. pas2 rebut barang... adam ni klu berebut barang mesti dier dpt.. klu die tak dapat dier akan nangis.. sabo jek laa kan... anak ummi yg nakal dan degil...

Semalam cek, nurse 2 tgk adam nyer berat 9kg tinggi 77cm... tinggi anak ummi nie.. tp graph tue tak bape nak naik laaa... mcm dh nak sampai line kuning... takut aku nie.. nnt kne pegi bahagian nutrisi laa plak... riso plak aku diwatnya... akhirnya nurse tu bagi adam vitamin tuk 1 bulan.. pasnie adam kne mkn vitamin.. nak bagi scottemulsion laa nanti.. lepas abes vitamin dr klinik kesihatan nie.. tuk menambah selera adam... riso plak aku diwatnya.. xpe laaa.. jnji adam sihat sentiasa..

Skrang nie adam kuat main.. asyik nak main jek dier... pas2 bukan berjalan.. berlari... laju sungguh laa die lari.. nek penat aku.. xpe laaa.. mane tahu leh kurus.. kurus ker? adus.. bile nak slim mcm dulu ek... heheheh.. xpe laaa.. tgk laaa peningkatan berat adam lg 2 bulan.. tggu laa aku update... riso gak dwatnya.. nak kne suh adam makan je nie.. hua... rase mcm berat je dah bdn adam nie.. tp rupenya xsampau 10kg... tp tetap xlarat jugak laaa...

To Adam..Jgn nakal2.. makan byk2.. degar ckp.. semoga sentiasa sihat yea... ummi n babah lebiu...

No comments: