Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

22 May, 2011

Akademi Fantasia 9

Hujung minggu ri 2 masa aku anta atok aku balik kolumpo 2.. saje laa menyinggah tgk AF nie.. saje2.. setelah Nera kuar.. Sukenya aku... Tunggu saat2 dier kuar.. last2 kuar jugak.. xsuke laa dier... sbb dier cantik jek org undi.. klu dier xcantik, xd laa org undi.. akhirnya kuar jugak dier minggu lepas... yang tgl sekarang yg best2 je... Dah lame dah aku ajak incik hubby dtg nak tgk AF.. tapi kami tak ke kolumpo... so hari semlm tak tahu nak keane.. asyik pegi JJ wangsa maju jek.. So, incik hubby bersuara.. jom pegi tgk AF.. dah.. aku ngn hati gumbira... syiok sgt.. tak pna pegi rumah kaca 2.. ast2 dpt jugak laa tgk rumah kaca 2... wakakka.. mengedik laa aku kat sane... incik suami melayan jek... wakakakak... dpt gak laa aku tgk... masa aku dtg 2.. baru sudah sesi penilaian selepas konsert.. pas2 Dayang Norfaizah ngn Harvey Malaiholo dtg... so, aku tgk jap pas2 mama dah kelaparan... sempat gak laa aku tgk aznil wat diari.. sgt daring laa dier 2 tapi comel... sgt comel.. muke xd kedut2 pun... aku ngn incik hubby ternganga tgk Paknil... So korang tgl laa gambo.. ade lagi dalam fesbuk klu nak tgk byk sikit... heheheh.. JOM TGK....

Selepas tgk dorang nak pegi makan.. aku n famili pun sudah mau pulang... abah keje... sempat posing jap kat sini..

Adam nak mamam tp nak main...

Abah ngn mama yg kelaparan.. tgk dorang makan.. aku makan tako tao... sedap gak...

Ha.. nie dier Paknil tgh wat diari AF.. heheh..

Nie masa dorang nak kuar makan... pas2 ade budak sebelah aku dok panggil 'Paklang', terkejut aku.. rupanya.. dier anak buah Hazama...

Nie ade kakak sebelah aku nie pgl dak2 AF nie suh dorang berdiri nak ambik gamba.. pas2 heppi gile aku.. sbb dpt tgk... wakakakak... mcm budak2 laa aku nie...

Aku tgk dalam TB dorang nie mcm biasa jek.. tp sbnrnya dorang nie encem2 dan lawo2 2... Fina 2 sgt laa comel.. klu xcaya pegi laa tgk kat JJ Setiawangsa.. wah... promote nampak... Afundi Fina dan Hazama... The End

No comments: