Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

17 May, 2011

Kemalasan...

Setelah 4hari becuti.. berpoya2 ngn famili incik hubby yg dtg ke nilai... seronok + penat... hari rabu masuk keje sgt laa malas.. hari nie bru dah nak set up pale tuk wat keje esok dah last day tuk minggu nie... so malas laa tuk keje ri nie.. wakakak...

Sepanjang 4hari 2 aku bwk keluarga mentua jenjalan.. tp xd kemana pun.. just g nilai3, pas2 g ikea pas2 g i-city... makan.. aku masak kat umah laaa.. pas2 biras aku 2 ade plak request nak mkn kat sup meletop.. bwk laa dier makan sane.. nanti kempunan plak kan.. so mkn je laa.. seronok tgk adam... ade org ramai kat rumah, ummi dier pun xheran... bile nak susu.. bru laa meleseh2 kat ummi.. huh... seronok adam xd org marah.. wat apa dier suke.. wakakak..

Takde benda menarik pn.. gamba nak upload pun, camera tgl kat umah.. hehehhe.. nnt aku upload yea... takde yang menarik melainkan melayan karenah anak aku yg semakin kuat memerintah n semakin nakal.. ngan babah dier jek takut... dengan ummi, wan, mak tok, tokwan, makngah n pakngah.. sumenya dier wat bolayan.. yg dier tahu nak main n belasah org... tgn2 aku nie abes dier gigit.. sampai bengkak biru tgn aku nie... bkn gigit sikit.. gigit sepenuh ati dier.. waduh2 anak aku nie semakin nakal... paling babah dier menyampah dgr bile dok merengek mintak benda... aku pun nyampah bile dgrnya... hahhaha

Adam skrg semakin kuat berlari... penat wo nak kejar dier... pegi dataran nilai bwk dier main dier berlari saje... penat... klu pegi soping mall pun, klu ikot dier berjalan... semua tempat dier nak singgah... fening ummi.. last2 dukung jek laaa.. dukung pun dah 10kg kot.. wakakakak... klu bercakap jgn dikata laaa.. klu nampak benda dier nak 2.. sume nak... last2 wat xthu jek laa aku nie... hahahahah... klu di layan kopak laa poket nie.. hahahah.. janji aku ngn incik hubby happy ngn peel adam.. hahaha... peel dier laa wat rumah jadi ruih... wan aka mama aku pun xd laa sunyi kat umah bile ade dak byk songeh nie.. hehhehe.. babah n ummi loves u, adam.. semoga jadi anak yg soleh dan mendengar kata babah dan ummi.... AMEEN...

No comments: