Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

04 July, 2013

My little princess turn to 1 years old

27.4.2013 lahirlah seorang puteri yang aku dan hubby namakn Zarra Nur Amani binti Malek. Ingat bolehlah die lahir sama tarikh dengan umminya 29.04. Tapi dah nak kuar awal sangat, terima kami seadanya. Memang keinginan anak perempuan untuk melengkapkan kehidupan kami suami isteri. Alhamdulillah, syukur dengan kurniaan dan tanggungjawab yang diberikan buat kami suami isteri. Sekarang my princess dah setahun dan dah banyak akal. 

Walaupun post nie dah lapok. Malas nak menulis sebenarnya. Nak hupdet jugak pasal party yang kami sambut dirumah keluarga mentua. Awal2 dah suruh hubby beli belon, tulisan happy birthday nie dan topi party n special topi buat Amani ku. Tak dapat nak buat party yang meriah, tapi setiap tahun, ini laa kewajipan aku dan hubby untuk menyambut hari lahir anak-anak ku.

Ini laa rupa kek yang hubby beli. Nie celebrate sekali ngn ummi. Selang 1 hari jek, so tapau sekali la. rugibetol, sekali potong kek dengan Amani. Nie kek rainbow yang aku rase tak berapa sedap la, sebab setiap layer tue ade perasa die yg sgt kuat. Buat mulut kite rase tak sedap. Hahaha.. Mane tah hubby beli, tapi aku yang ngambiknya kat Putrajaya. 


Alhamdulillah, umur aku cecah 30thn, amani 1thn. Nie laa 3 anak aku. Yang paling kecik tue anak susuan aku, Muhammad Qayyum bin Mahadi. Aku ade 3 org anak yg cerdik dan pintar. Alhamdulillah, syukur....


Alhamdulillah, semua anak2ku membesar dengan sihat dan kasih sayang. My little sweetheart sumenya, adam amani dan qayyum. 



No comments: