Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

04 July, 2013

Gajet

Semperna birthday aku yang ke 30, hubby adiahkan aku henpon nie. Aku biasa laa, gile gajet. Hubby tanya, nak Iphone 5 ke 4s. Aipon5 mahal bebeno, aipon4s dah la. tapi aku nak henpon baru, taknak 2nd hand, hamboi... Demand kan. Takbiasa laaa iols uols. Hahahha. Alhamdulillah, hubby beli jugak la. aipon nie dah bape kali tuka, sebab camera die asyik problem, kata produk apple takde masalah. Sebenarnya memang produk apple nie bagus, cuma die tak frenly user jek. Sebab die susah sikit nak syer apa2. Ringtone pon takbleh nak lagu2, standard lagu die jek. Tapi lantakkan la. Janji die best. Tekan keypad die laju jek detect. Memang superb laa. Hubby pakai aipon4, die laa meracun pakai produk apple nie. Layankan aje. Tapi memang best la. Nie laa rupe henpon aku, aku tak suka pakai kaber tutup2.. Pakai kaber belakang jek.

Ini plak 2nd request. Sebabkan sume org ade ipad. So, aku beli sendiri, ipad mini. Hubby beli ipad4. Nak syer dengan adam tab die, kedekut. Die jek tengok. So, sume ade sorang satu ipad. Senang aku nak hupdet blog. Tapi takde updet pun. Nie pun cari application blogger, senang nak upload2 gamba nie. Apa aku ambik gamba kat ipad ade dalam aipon sama jugak laa dalam aipon ade jugak dalam ipad. Tue best tue. 

Syukur dengan semua apa yang telah Kau berikan pada aku. Rezeki yang telah Kau kurniakan padaku. Suami yang sangat memahami dan anak2 yang comel dan pintar. Thanks ALLAH.

No comments: