Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

06 July, 2013

Persiapan raya anak2 sebelum puasa

Start dari 2/7/13 - 7/7/13 ri tue ade jualan gudang OKBABY kat Bandar Bukit Puchong. Dekat gile dengan opis aku nie. Aku sendiri tak tahu kat mane, tanya akak opis tue pun sama, taktahu pun die kat mane nie. Last keje jumaat hari tue, ke betulan FIL(famili in law) datang rumah, saje jenjalan dan tujuan nak membeli kurma. So, bawak laa merema ke jualan gudang nie. Ini lah hasil tangkapan aku buat adam n amani. Hari raya takyah beli lagi.

Ini untuk anak aku yg sorang lagi di ipoh..    Disebabkan die cpt membeso.. Beli saiz beso.. Leh pakai lama.. Hakhak.. 

Ini plak untuk kazen kesayangan aku.. Bby belum kuar tapi dah beli utk persediaan menyambut kelahiran bby.. Tapi nie mak mentua aku beli nak bg bby si wan n lin.. 

Selesai semua pakaian raya buat anak2.. Kasut pun dah beli.. Nanti update pasal kasut raya anak2 plak.. Few...

No comments: