Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

28 December, 2009

TAHUN 2010

Azam baru tuk tahun 2010.. wah.. dah tahun 2010.. aku nak jadi yang terbaik untuk suami, famili aku, famili mentua aku n ingin menjadi ibu mithali wat anak aku yang bakal lahir tahun nie.. xsabar2 jugak menanti kelahiran nie.. tkt pun ade.. pe laa rase org beranak nie... semalam kawan aku Helnany Yusof sudah pun melahirkan anak sulungnya.. wah.. tahniah nany.. mesti best jd seorang ibu..

Takut pun ade nak berdepan ngan semua realiti nie.. berdebar2 nak menjadi seorang ibu.. semalam aku n suami mengemas bju2 bby yang kami dah beli.. masukkan dalam beg bby.. Kandungan aku dah masuk 7bulan.. so aku bersiap sedia laa.. mane laa tahu, nak terkeluar awal.. bukak laa pampers yang aku n hubby beli... wah, keciknya.. mcm xsangka lak kami akan dianugerahkan mutiara yang xternilai... hubby ckp 'isk, cyg xpna pegang bby, xpena nak rase ade baby'. wah.. aku lagi laa xsangka.. ade nyawa in my tummy.. tummy aku pun semakin membesar.. hehhe..

menjadi seorang isteri nie byk dugaannya.. tah laaa.. selama 7bulan menjadi isteri nie.. baru laa aku tahu mcm mane idup bekeluarga nie.. susah laa nak memulakan idup.. aku nie dah biasa idup senang dengan pemberian famili aku.. skrg baru laa aku sedar yang tanpa ibu bapa, siapa laa aku... tanpa mereka, aku xkan ade didunia nie... pe pun restu famili itu penting.. thanks mama n abah... tanpamu siapa laa aku.. seorang isteri yang serba kekurangan... aku belajar untuk memahami suami ku.. aku redha pe yang telah terjadi selama ini.. mungkin semua ini ade hikmahnya.. aku berharap yang aku akan jadi lebih baik... insyaallah... =)

No comments: