Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

07 January, 2010

Rumah Baru Kami....

Nie laa umah yg bakal aku n hubby diami selamanya.. bestnya ade umah nie dah siap.. tgh tggu CF kot.. lambat betul siapnya.. Aku n Hubby selalu g tgk umah nie.. sampai jatuh dalam lubang kat depan umah 2.. sian hubby aku.. Lens camera ngah lak rosak.. sowey ngah... tkt ngah marah.. Nnt kami ganti yea.. lambat sikit laa.. sbb menguruskan umah nie.. tgh sarat2 nie lak umah nak kne pindah umah.. nampak gayanya famili hubby kne laa tolong.. sbb adik beradik hubby nie sume lelaki.. hahahha... mintak tolong yea ngah n long.... kasihankan laa adik ipar mu nie.. hahahahah..

Hubby xsabar2 nak pindah dah nie.. Die call BBN, tanya umah 2 bile leh masuk.. punyer laa excited, bile dgr mungkin akhir bulan nie dpt kunci.. hohoho.. sonoknya.. balik ipoh bulan nie nak pg beli barang2 elektrik tuk umah kami 2.. wehooo... Famili mentua pun nak dtg raya cina nie, sbb nak tolong pindah umah dan baca yasin dirumah baru kami..

Bulan 3 lak aku nak beranak.. time2 mcm nie lak aku nak kne pindah umah n kemaskan umah.. xpe laa.. janji ade hubby aku.. hubby aku yg kuat... 'kuat ker?' hohoho.. jgn jatuh lg yea yang.. nnt syg masakkan sedap2 wat cyg k, walaupun xsedap n xseberapa.. Love u...

No comments: