Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

13 December, 2009

10weeks to go....

Anak Buah ku: Eisya n Sofia..

10minggu lagi bayi aku akan lahir kedunia... wah, xsabarnya menanti saat2 2.. pe pun aku redha dengan ketentuanNya.. Berilah aku keupayaan untuk aku melahirkan anak ini.. Hish.. bile dipikir2 mmg takut nak beranak nie.. tp dengan sokongan suami aku nie, aku harap aku dapat tempuh semuanya.. walaupun byk dugaan yg aku tempuh semasa mengandungkan nie.. until now, aku masih mempunyai masalah yg besar tuk aku n suami tempuh.. tp xper, sumenya akan berakhir selepas anak aku lahir.. kebahagiaan sebenar akan kami bertiga sahaja merasainya..xsabarnya..

Baby aku nie pun dah kerap menendang, klu menendang sampai aku sendiri rase terkejut.. dier stat menedang time mlm.. time2 org nak tido, dier stat laa aktif.. huh, klu baby xbergerak, mesti aku yg susah ati.. so baik laa dier menendang kan.. heheheh.. aku ngn hubby happy klu dier bergerak... xsabar menanti kelahirannya.. nie laa tanggungjawab yang Tuhan berikan kepada aku n hubby.. Tanggungjawab kami semakin byk setelah bayi ini lahir.. dan ini jgk laa yang mematangkan aku n hubby.. tanggungjawab sebagai ibu, isteri dan anak.. bukan mudah.. harap aku dpt wat sumenya, itu jek doa aku skrg nie.. aku akan menjadi lebih tabah..


No comments: