Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

01 December, 2009

Jantina Baby Kami...

Smlm aku g antar dokumen kat kraftangan kl.. pas2 aku trs g klinik.. dah lame aku xg klinik swasta sbb nak check jantina sbnrnya.. hehehhe.. excited nak tahu bby aku nie bby lelaki ke bby pompuan.. hahahha.. aku xkesah sebenarnya.. janji bby aku sihat sudah mencukupi.. menurut kata doc.. xnampak lg laa.. tp dier rase2 mcm pompuan.. tah laa... mungkin kot... aku redha jek skrg nie.. klu lelaki pun aku terima gak.. sekarang nie.. doa aku hanya dengan kelahiran bby aku nie.. aku nak lahir normal n sihat walafiat.. doc kata kandungan aku normal... pale dier pun aku dah nampak.. lonjong mcm hubby.. hehhehe.. byk ikut hubby kot... hahahha.. xpe la... jgn ikut perangai org2 yg xdiingini udah le.. perangai ummi n abahnya dah le.. walaupun perangai kami nie xbp molek sgt.. tp ade jgk yg molek, leh dier ikut..

Biasa laa time2 preggy nie.. sumenya mls nak wat.. wat keje mls.. MASAK pun mls.. org yg preggy mesti alami apa yg aku rasekan nie.. sumenya mls nak wat.. tambah laa lg, perot yg telah memboyot nie.. sume keje xleh nak wat.. xlarat nak berdiri lame2..basuh bju pun suh hubby yg wat kan.. hehehe... 'xpe laa kan yang... syg bukannya pemls kan'.. hahahhaha.. hubby pun paham condition aku skrg... thnks cyg.. love u so much.. dier laa org yg xsabar2 menanti kelahiran bby nie.. asyik2 usap perot aku, n ckp suh kuar cepat2.. abah nie xleh tggu laa... tggl lg 3bulan lebih jek.. huh... bile memikirkan saat2 kelahiran nie yg membuatkan aku runsing nie.. xlame lg laa nie.. aduh!!!! darah tinggi laa aku nie.. hahahha.. erm..

No comments: