Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

05 November, 2009

Nape laa ngan aku nie...

Nape laa ngn aku nie.. pas 1-1 masalah yg timbul.. bile laa aku nak merase kebahagiaan yg sebenar.. mcm mane yea.. pe caranya yea.. aku betul2 tertekan ngn keadaan aku skrg.. mesti bby dpt rasekan umi mcm mane.. bby jek laa yg tahu sekarang.. aku harap dapat membahagiakan diri sendiri, walaupun dlm hati nie... tuhan jek laa yg tahu.. huhu...

Hari2 yang mendatang, penuh dengan cabaran.. cabaran pe yea.. kang aku jgk yg sakit hati.. baik laa aku diam.. ini sume xbererti aku akan mengalah.. cuma aku ingin menjaga hati hubby ku.. xnak dah gaduh ngan hubby sbb org ke-3.. sbb akhir2 nie aku asyik gaduh jek ngn hubby kerana org ke-3.. ish.. betapa bencinya aku dengan keadaan ini.. hubby, syg mintak maaf.. bukan niat nak melawan, tapi hati nie dah sakit sgt.. sedih melampau2, mungkin kerana pembawakan anak ku nie.. isk.. jgn laa anak aku ikut perangai yg xsepatutnya...

Penatnya aku sekarang nie xthu laaa.. hubby asyik kemas bilik tuk dier wat keje.. nek pening aku.. suh basuh bju pun susah.. lambat laa.. huhh.. sbbkan terlalu penat smlm, aku muntah2 ms nak tido.. huh.. betul2 mencabar pembawakkan bby aku nie.. isk.. cepat2 laa bby nie kuar.. huhuh..

Minggu lepas balik kg sbb ade kenduri doa selamat.. parent mentua n opah aku nak g haji minggu depan... 2 laa yg aku penat sgt.. yg beshnya dpt jumpa abg2 ipar aku n kakak ipar yg besh sgt.. mkn durian xingat punyer.. sampai masing2 kentut n sendawa busuk.. aku yg xtahan.. aku nie ingat nak mkn sikit jek durian, tp xleh tahan.. bedal gak.. hubby aku ckp panas laa bby dlm perot 2.. pe lg mlm2 aku batuk teruk laa.. sib baik laa aku xmuntah.. klu muntah.. durian 2 sume kuar.. perkh.. xtahan aku laa.. esoknya, tgk jek laa org mkn durian, dh xd hati nak mkn lg.. last2 mak bekalkan kami tempoyak..

Huh, yg xbest 2 ttp ade.. tp mls nak pk.. xkuasa nak layan.. hahahha..

2 comments:

Zura&Mizan said...

bkn atul je yg batuk2 pas mkn doyan,k.ngah ni pn x benti2 kong keng kong keng..camne nk nek flight sabtu ni??harus org igt k.ngah pembawak virus H1N1..ahahaha..standby mask..:)

RADDIAHTUL NUR said...

hah, 2 laa.. k ngah kne pki mask k.. dah laa kat airport 2 rmi mat saleh.. hahah.. xpe.. xpe.. pkimask k.. jgn lupe...