Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

16 November, 2009

Baby semakin bergerak aktif

My bby semakin aktif bergerak.. sampai aku rase mcm dier dah nak keluar sgt2 dah.. sabo yea sayang.. nnt dah sampai mase, leh la bby kuar k.. ummi n abah tunggu bby nie.. huh, klu bby bergerak, aku xsenang duduk.. bby selalu aktif time mlm2.. hubby pun dh dpt merasa kan pergerakkan bby.. klu tak, aku sorang jek rase, bile pegang jek xd lak bergerak.. skrg nie, dier dah besar, so pergerakkan dier dah kuat n kerap.. huh.. sonok betul bile dpt pgg die.. heheh.. xsangka kan, dlm perot aku nie ade org kecik sgt2.. hahaha...

Skrg nie aku semakin penat n sensitif.. asyik nak nangis jek.. tah laa, dugaan aku semakin besar.. mcm mane laa nak rase happy.. bby aku pun rase yg aku nie sedih.. mesti bby aku nie kuat melalak.. sbb org kata klu time mengandung nie, klu kite sedih n benci seseorang, bby kite akan ikut perangai n rupe org 2.. huh, jauhkan laa bby aku rupe2 org yang aku paling menyampah.. bykkan tgk muke2 bby yg comel2 n putih2..

Semakin hari, semakin besar dugaan aku.. semakin 2 laa bby aku dpt merasekannya..nape laa aku jd mcm nie.. asyik gaduh ngn hubby pasal org lain.. eee.. benci tul laa.. org xleh melihat kebahagiaan ngn kegembiraan kami.. pe laa yg ptt aku wat.. skrg aku dah kuat bebel.. sbb aku sakit hati.. tah la.. mls nak pk dah.. skrg dunia aku n hubby n our bby.. no matter wat had happen..

Happy.. Happy.. Happy.... =)

No comments: