Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

08 November, 2009

Hujung Minggu Yang Seronok..

Hujung minggu nie seronok sgt.. sbb balik umah mama.. pas2 adik lak g umah atok... so sunyi laa kitorang nie.. hubby sampai boring2 dok umah mama.. tambahan pulak skrg musim ujan.. so kami dok umah tido.. tido jek laa keje aku 2 hari nie.. tolong mama masak.. tgk mama happy, aku pun happy.. seronoknya idup nie kan tanpa org yang menganggu.. bahagia klu idup ber2 jek ngn hubby aku..

Hari sabtu baru2 nie aku g jejalan ngan mama n abah.. dah lame xg jalan tar.. so aku pun g laa jln tar ngn mama n abah.. sblm 2 aku g sogo sbb hubby nie sibuk cari baju putih.. setiap hari senin kne pki bju putih.. dah laa mcm drebar aku tgk.. hahahha.. xpe laa.. janji dah ade sume.. kebetulan plak kat tgh2 sogo ade sale tuk bju bby.. wah.. byk gile bju bby.. aku tgk mcm tuk budak2 dah besar.. xd tuk newborn.. rupe2 nya ade.. last2 melekat 2helai bju bby.. aku suke sgt.. walaupun masih awal lg.. tp persediaan awal tuk bby nie xsalahkan?.. hahah.. aku nak beli lg brg2 bby nie.. tp tunggu hubby aku gaji.. mo pau dier.. hahahha..

Emosi makin lame makin xstabil.. xthu laa.. pe yg aku benci sgt xthu laa.. harap2 laa anak aku xmengikut perangai org luar.. dah laa lahir bulan 3.. tkt lak jd pendendam.. hubby aku pun lahir bulan 3.. adakah dier seorang pendendam? tak kot.. erm.. xpe laa.. janji.. anak aku nie xmengikut perangai sape2 melainkan aku n hubby.. huh.. semakin hari, semakin hampir ngn kelahiran.. tkt lak rasenya.. maybe nie yg wat emosi aku xstabil.. mkn pun xleh yg pedas2.. alamatnya, mlm2 aku akan batuk ngn teruknya.. muntah pun dah kurang, tp sesekali ade jgk laa yg terkeluar.. huh.. xsuke betul.. perit tekak aku nie.. lagi 4 bulan, sumenya akan berakhir.. xsabar nak tahu jantina anak nie.. hujung bulan nie, insyaallah dpt laa tgk.. perut aku nie pun kecik jek.. klu org tgk mesti xpecaya yg kandungan aku dah 5bulan.. yea.. mintak2 laa anak aku ni sihat.. itu jek permintaan ku..

p/s: sbnrnya nak upload gambar bju bby yg aku beli ri 2.. tapi xdapat laa.. xdpt nak bluetooth ke komp.. nnt aku upload yea...

No comments: