Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

11 November, 2009

Hari Khamis..

huh, hari nie mak mentua aku nak g haji.. sayup gak ati nie.. hubby aku pun dah sedih2 nie.. semoga mak selamat pergi dan kembali ke tanah air.. mudah2an.. amin...

Kekadang kite rase kite xperlukan pertolongan org, mungkin kite leh idup tanpa bantuan org.. tapi kite silap, sebenarnya kite amat memerlukan bantuan semasa mula2 untuk menempuh kehidupan.. aku baru sedar n paham perasaan org yg telah aku sakiti.. skrg aku plak yg merasa kan nya.. heheh.. sorry to mama.. berlagak itu xmendatang kan apa2.. akhirnya, akan memita pertolongan org tue jgk.. huh, skrg aku rase lak pe yg mama aku rase.. xpe laa... tuhan 2 balas kejap jek.. skrg kne balik.. padan muke ko tul.. hahhaaha.. erm.. xpe la.. janji aku bahagia ngn hubby aku n anak dalam perot aku nie..

wah, cite pasal bby, perot aku bertambah besar dah nie.. tp aku dah xlalu nak mkn ns or lauk2.. last2 aku mkn roti jek.. 2 laa yg best skrg ni.. dah bekfast heavy, tghari aku mkn roti bakar jek.. itu laa yg aku mampu mkn skrg.. hubby lak paksa aku minum susu.. dulu aku minum.. tapi sbb xlalu laa nak minum susu nie.. aku telan laa jgk.. hahah... aku wat susu pun setengah cawan jek.. janji bby aku merasa laa minum susu nie... huh, perot dah besar.. sume org nampak dah laa.. sume tegur laa.. skrg dah 5bulan setengah.. dah besar my tummy nie...

skrg nie, xd org kat opis, melayan perasaan kat opis.. dok sorang2 jek.. bby aku pun gerak2 dalam perot nie.. nak main2 laa kot nie.. smlm hubby ckp2 ngn bby suh bgn.. ambik.. dier tendang2 perot.. hubby pun dpt rase.. byk kali gak laa.. padan muke.. bby marah laa 2.. hehehe.. tp smlm die xgerak langsung.. hubby ckp2 ngn dier, bru laa bergerak.. erm.. happy tgk hubby melayan perot aku nie.. klu dah ade bby, sibuk ngn bby jek laa... aku ditinggal2 kan.. heheheh..

mlm nie aku ngn hubby akan bwk mama n abah jumpa mak, abah n opah kat kelana jaya.. erm.. mesti ade adegan nangis menangis nie.. aduh.. nie wat sayup ati aku nie balik.. harap mak, abah n opah xd pape.. huh!!!...

No comments: