Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

29 October, 2009

BERBALOIKAH?

berbaloikah aku ngan hubby wat selama nie? rase mcm xberbalio jek.. rugi besar ade la.. entahlah.. pe patut hubby ku wat, die dah wat.. aku nak ckp mcm mane pun aku xthu lagi.. tapi aku marah sgt2 laa.. erm... pe yang aku n hubby aku wat sume tuk 'die'.. hish pe laa.. sian kat hubby.. ngn org mcm nie pun hubby nak pertahankan.. huh, nasib badan laa...

idup aku become worst skrg nie.. aku tension sgt2.. ngn org yang xkenang budi n lupe daratan.. bia laa pe org nak ckp, janji aku tak takut ngn sume 2.. aku nak idup aku ngn hubby aku n bakal bby kitorang.. benda lain sume xpenting.. yang penting bby aku n hubby..

hubby, tolong laa dgr ckp isterimu nie.. aku mintak tolong sgt2.. pepun wat laa untuk isterimu n bby nie.. tolong laa sayang.. jgn pkkan hal org lain... 'die' dah besar n leh pk sendiri pe yg baik buruknya.. walau pepun terjadi, die takkan nak mendengar kata2 cyg.. percaya la... wat eva it is, syg sentiasa ade belakang cyg..

sayang aku nie hanya untuk hubby n my bby.. hidup aku jugak hanya untuk my hubby n bby.. aku nak idup aku bertambah bahagia dan selesa hingga akhir hayat.. berdoa laa supaya xd org yang memporak perandakan hidup aku sekeluarga.. klu tak, org tue laa yang aku paling benci di dunia n akhirat...

No comments: