Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

01 August, 2011

Dugaan 1st Ramadhan

Nak cerita dari pagi sampai laa ke malam.. sebab 1st day pose nie, byk dugaannya.. tapi apa leh wat aku anggap nie sume dugaan pada diri aku... since dr hari sabtu lg... aku dan department aku kne pgl sbb ade kesilapan dlm drawing.. so, aku tahu, itu aku punyer silap sebab tak tgk... tapi org lain yang menerima itu pun cek drawing nie terus bg tuk fabricate.. so aku nak wat mcm mane kan.. aku terima jek sebab memang salah aku... aku masih baru dalam bidang nie.. aku masih belajar lagi.. sama2 tegur menegur kalau ade silap.. apa leh wat.. semalam kne tengking n marah lagi dengan BIG BOSS.. terkedu aku, sbb xpena kne marah mcm nie.. tp bkn aku sorang reramai.. tp redha jek.. sbb masing2 xperasan.. so xleh nak salahkan sesiapa laaa... semuanya salah.. senang cite.. benda nie wat aku rase lagi kuat nak cari keje lain.. tp seronok keje sini tp biasa laa.. keje dengan cina.. opcos laa ade yg bizibody.. so, xpe laaa.. aku anggap itu semua dugaan aku bulan pose nie...

Pas2, aku balik semalam, aku ingat dpt laa sampai awal ke umah.. leh laa bawak adam g bazaar.. since die kene marah mlm kelmarin sebab nak makan rambutan tp die batok so my hubby tak bagi die makan, adam nangis2 sampai muntah2.. sian die.. so decide semalam nak bw die pegi bazaar laa.. tp tak sempat.. sebabnya.. tayar motor pulak bengkak.... mmg nak kne tukar dah tayar 2.. asalnya nak tukar belakang tp depan yg bengkak.. so, dah alang2 lambat.. tukar sekali laaa... senang cite.. tukar 2-2 sekali.. so kull 6.20p.m baru selesai penukaran tayar 2... melayang lg laaa $$$.. apa leh wat, itu kenderaan kami tok mencari rezeki.. dah 2 pecut laa balik umah ngn tayar baru so laju sikit laaa.. cepat sampai umah... hehehe.. kul 7pm dah sampai umah dah.. hehehe.. g bazaar depan umah 2 tapi dah xd pape.. tgl lauk jek... tah pape tah.. bak kata mama laa.. bazaar sekarang nie nak dpt sedap susah laaa.. mahal lg ade laaa.. hehehhe.. biasa laa.. harga barang sume naik.. tapi gaji xnaik2.. apa leh wat.. hehehe...

Dugaan aku 1st puasa n 1st ramadhan.. harap lepas2 nie, xd dah benda yang terjadi.. semoga ramadhan nie memberi sinar dalam hidup aku, hubby dan my lovely mikail.. murahkan rezeki kami dan redhai hidup kami.. Ameen.. Mudah2an, selepas nie semuanya berjalan dgn lancar..

No comments: