Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

02 August, 2011

3rd Ramadhan

Huh.. hari2 aku mengantuk rasenya.. sebab tak cukup tido... xpe laaa.. maybe awal lg kan.. so mmg rase mcm nie laaa.. heheh.. padahal sama jek time xpose... cuma aku leh delay2kan jam henpon 2 jek laaa... skrg xleh.. kul5 sharp kne bgn laa.. sebab nak bersahur... heheh..

Hari nie dah masuk hari ke 3 pose.. alhamdulillah.. pose penuh lg.. heheh... harapan nak penuh tahun nie, xdapek laaa.. melainkan aku preggy jek laaa.. xthu laa.. berdoa jek laaa..

Al-kisahnya laaa... aku nie masuk opis kul 8.30am.. tp sebab bulan pose nie, aku leh balik awal tp kne ikot incik hubby jugak laaa.. so aku decide die suh masuk balik kul 8am.. so leh balik cepat.. sekarang aku sampai opis kul7.30am. aku minx laa nak pegang kunci sebab aku dtg awal... pas2 'org tue' ckp aku punyer pasal laa aku datang kul bape pun sebab masuk kul8.30am.. hangin nya aku pepagi bute nie.. sebabkan bulan pose.. aku sabo jek laaa... Allah sedang menguji aku.. aku redha.. xpe laa tggu setengah jam pun... xberkesah pun.. wat pe nak pgg kunci nnt aku lak kne bertanggungjawab... malas laaa.. susahkan bekerja dengan org mcm nie.. mcm hampeh.. bukan semua org yea kawan2.. 'sorang' nie je tau.. die nie 1 opis xsuke.. Xpe laa.. Mudah2an.. cepat laaa die menerima balasan.. Ameen...

“Barangsiapa yang tetap melakukan istighfar, maka Allah subhaanahu wa ta’aala akan membebaskannya dari segala kesusahan dan melapangkannya dari setiap kesempitan serta akan memberinya rezeki dari jalan yang tidak diduganya.” (HR Abu Dawud 1297)

No comments: