Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

13 June, 2011

Minggu MC

Minggu lepas aku MC 2 hari sebab aku tergolek kat depan umah mama.. bengkak jugak laa kaki aku nie.. bengkak sikit... Ingat nak EL je.. tp bos aku suh aku ambik MC... so kebetulan plak aku batok2 pas2 ngn mulut aku ade ulser yang tak baik2 lagi... seminggu gak laaa... datang adam yg mengomol aku, kne mulut aku.. aku pun memekak kesakitan.. hahahha... siankan aku... Incik hubby plak demam + sesema + batok + sakit dada + sakit tekak = 1 pakej... die pun nak MC... asalnya die nak ambik EL je.. dah alang2 ambik laa MC.. bia badan betol2 sihat laaa... bru laa semangat bekerja... hhahahah...

Apa leh wat.. minggu lepas minggu yg sgt laa xbestnya sbb sakitkan.. takpe laa menghapus segala dosa2 kecil aku nie.. wahahha... oke laaa... dpt MC 2hari.. syiok dok umah ngadap adam... wakakakak... mama pun MC 2 hari tanpa adam... hehehhe....

Semalam tak sempat nak update blog sbb mud cuti 2 masih ade kan... pas2 keje plak memangil2 sebabkan aku MC 2 hari kan.. belambak laa plak koje nie.. wakakak.. hari nie rilek sikit sebab bos outstation.. so xd laa aku xkeruan... tensi... tapi 2 laaa... ade jugak org yg curi tulang... hish, apa laa punya org mcm nie... takpe laa janji gaji dibayo...

Adam pun sesema + demam ri 2.. sebab terjangkit dr babah die.. then babah die plak yg sakit balik.. tp skrg adam dah oke laaa... dah sihat... n semakin lasak.. pening.. tahu meniru cakap org je.. 2 laa.. apa yg buat, die tiru balik.. xleh nak cakap sebarangan kat depan die.. mau die tiru balik kot.. hahha... tak pe laaa... skrg adam mula belajar bercakap.. asyik cakap 'apa' je byk kali.. naik tensi ummi nak jawab.. wakakaka... pape pun ummi n babah cayang adam sesangat... jadi anak yang baik yea, cayang... lebiu adam mikail....

No comments: