Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

05 June, 2011

2 Tahun Suda

2tahun lepas, aku bernikah dengan lelaki bernama Malek bin Mohd... Lelaki yang tidak ku sangka akan menjadi suami aku akhirnya... Perkenalan yang tii dak di sengajakan... Pejalanan merisik, bertunang, nikah dan berkahwin yang sangat pantas...

Asalnya aku nie xberapa nak suke ngn suami aku nie.. sebab musababnya ade laa yang menyebabkan aku xberapa nak suke ngn die nie.. wakakak... tapi mungkin namanya jodoh, ngn alasan aku malas nak kawan2, so die decide nak kawen ngan aku... wah... entah nape ek... leh katakan aku ngn suami hanya bercinta 1 tahun je laaa.. dlm 1 tahun itu laa proces2 seperti merisik dan bertunang berlaku...

1bulan aku knal ngn in suami masa praktikal di MAB, suami dah masuk merisik... 6bulan perkenalan, aku dan suami bertunang.. tue pun mama suh abeskan blaja... tak sampai 1 tahun perhubungan kami, akhirnya bernikah juga kami.. mungkin ini namanya jodoh.. bercinta lame2 pn, tak jadi pape.. baik lah bercinta selepas kawin...

2tahun sudah usia perkahwinan aku nie.. susah senang bersama... apa2 pun mengadu ngn suami.. mustahil dalam perhubungan takde pergaduhan yang dapat kami selesaikan.. cuma klu bergaduh 2 xsampai 1min dah baik balik.. mcm mane dok 1 umah tapi xbercakap plak.. klu aku xmulakan dulu mesti suami... so apa2 pun, selesaikan secepat yang mungkin... alhamdulillah... mudah2an aku dapat laa bertahan hubungan ini sehingga ke ujung nyawa kami bersama anak ter sayang, Muhammad Adam Mikail Bin Malek... Ummi Love Babah dan Adam... Miss Uols So Much....

1 comment:

(^__^) miza muhd said...

wah.... tahniah kak!!! smoga bahagia bersama hingga ke akhir hayat.