Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

13 September, 2009

Rayer...

Wah, raya lagi bape hari jek.. xsampai 1 minggu jek.. wahahah.. mcm mane laa hidup aku yang pertama kalinya beraya bersama suami ku.. mcm2 rase ade.. sedih, xsabar, gembira.. sume ade rase nie.. hari jumaat nie aku balik laa ke ipoh..xthu laa mcm mane.. dah laa hubby ku nie suke jek nak memonteng jumaat nie.. nak sempatkan sampai kat ipoh sebelum terawikh.. entah laa.. sempat ke? dah laa jumaat nie kau ade appointment ngn doc kat kl.. trs balik kg laa alamatnya...

entah la.. dah nak raya nie.. mcm2 lak dugaannya.. mcm2 berlaku dlm idup nie.. nie sume dugaan kot.. dugaan tuk aku jd lebih matang.. aku sendiri pun xthu mcm mane nak kawal.. yang aku tahu nangis jek.. bulan pose nie, keje aku asyik nangis jek.. aku redha jika ini ketentuan Nya buat aku.. Nape laa sumenya leh jd mcm nie.. sedih betul idup mcm nie.. sentiasa dibenci org.. nasib baik laa ade suami yang sgt menyayangi ku.. klu dulu aku sorang2 jek.. skrg nie aku teman yang sanggup susah senang sedih n duka ngan aku.. thanks to god coz give him 2 me...

Erm... xnak sedih2 dah.. aku dah xsabar nak beraya nie.. thn pertama aku beraya ngan suami tercinta.. beshnya.. Selamat Hari Raya Maaf zahir dan batin buat semua... thanks 4 everything...

No comments: