Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

29 September, 2009

RAYA TAHUN 2009

Wah, raya thn nie best sikit laa.. sbb beraya ngn kuarga mentua.. huh! mencabar jgk laa.. xdpt nak tolong mama masak.. nie la dugaan aku raya thn nie.. lagi pun raya ke3 mama g bandung.. jejalan. bwk adik g jln2.. lagi terasa kehilangan selepas arwah paklang xd.. duit raya adik pun semakin sikit laa.. so adik ajak laa mama jln2.. heheh.. merasa laa dier beraya kat indon.. balik je jakarta, mcm2 yang terjadi.. so aku dah selesaikan masalah sumenya.. tp sume dah jd lain.. hehehhe.. yang penting aku beraya ngn hubby n bby in my tummy.. huh, thn depan laa aku beraya ngn bby.. hahaha.. seronoknya.. xsabar nak tggu bby nie keluar.. xpe la.. xlame jek lg.. huh, tkt plak nak hadapinya.. tp xpe laa.. bby nie buah hati pengerang jantung aku n hubby.. We Love U.. yea.. dah 17minggu dah kandungan aku.. mudah-mudahan dier selamat n sehat sejahtera.. huhuh...
Nie keluarga yang beraya di kampar ngan opah n atok.. next year raya ngn famili aku di sepang with new bby.. amin

Raya thn nie kami semua pakai bju kolor maroon.. idea dr our kazen yg sengal, wan...
Agak2 nampak tak perut aku yg semakin membuncit 2? hahah.. abes cover dah 2.. pki bju plain.. so nampak laa perut aku.. hahah.. org sume ckp perut aku kecik.. maybe aku kecik jek.. berat xd laa naik melambung.. tkt jek nak g klinik kesihatan.. nnt dier mrh aku sbb xnaik2.. hahaha.. so aku mkn laa byk2 raya nie.. haha.. tp xnaik mane pun.. xpe laa.. aku redha jek laa klu kne mrh.. dh la batuk n sesema.. huhuh..
Raya ngn hubby nie best.. tp yg xbestnya xdpt mkn rendang, kuah kacang, kuah lodeh ngn ketupat mama.. tp balik dr kampung ri 2 dpt mkn sumenya.. terubat rindu.. thnks mama.. Love U.. N thanks 2 my hubby, wat idup syg lg happy.. Love U, cayang....

No comments: