Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

30 September, 2009

My Baby

This in my bby.. xthu laa lelaki ke perempuan.. sume kata perempuan.. aku pun xthu.. hahah.. tunggu laa dier lahir nnt.. wah!... xsabar nak menanti kelahiran bby nie.. hubby aku dah ade name dah tuk bby nie.. tp pompuan la.. hahah.. best tgk bby nie dlm scan.. dpt tgk mata dier, mulut dier.. dah nampak laa.. dah ade tulang kaki.. tulang belakang pun nampak... bile kite xthu pe khabar dier dlm perot nie, mcm2 laa yg aku pk kan.. aku pk dier idup ke x, sihat ke x.. huh.. riso wo.. kami nak bby nie sihat jek.. itu dh cukup bg aku.. hari2 doa supaya anak aku nie sihat n solehah.. permintaan seorang ibu...
Gambar yg atas sekali 2 paling latest.. ikut scan aku dah 17 minggu.. tp klu ikut yg sebenar 16minggu.. aku due 10 mac 2010.. Doc kata kandungan aku normal.. huh.. lega aku tgk kali nie.. sbb sumenya ok.. tgk muke hubby pun seronok.. senyum jek dier.. hahah
Gambar tengah2 tue masa 11 minggu.. masa nie leh tahu panjang bby aku jek.. tp alhamdullillah la yg bby aku selamat la.. heheh
Gambar bawah sekali 2 masa 9 minggu.. baru laa nampak jantung dier.. hehehe.. mula2 2 xnampak langsung.. pas2 jumpa nie laa baru nampak karung n janinnya.. haha.. best laa..
Happy sgt 2 ngn kehadiran bby nie.. harap2, keluarga aku n keluarga mentua aku happy jgk ngn kehadiran bby sulung bg kedua2 belah pihak nie.. huh.. harap2 anak aku nie dpt menjadi yang terbaik antara yg terbaik... amin..
Dugaan aku masa ngndung nie, lg la.. huh, mcm2 perangai laa org sekeliling aku nie.. yg membuat aku rase nyampah.. tp tkt lak.. tkt rupe anak aku sama ngn org yg aku nyampah 2.. huhu.. aku nak wat mcm mane, aku cuba laa elakkan.. bak kata hubby aku, maafkan semua org yg dah wat kesalahan kat aku.. aku maafkan laa.. walaupun aku xsuke.. erm.. moga2 kesabaran aku nie membuatkan aku jd lebih matang tuk menjadi seorang ummi.. amin...
Pe yang mampu aku lakukan hanya lah berdoa tuk diri aku.. tak xd pe lagi yg mampu aku lakukan.. huhuh... Berila aku semangat dan petunjuk untuk semua nie.. AMIN....

4 comments:

Zura&Mizan said...

alhamdulillah..best je tgk..bile pulak turn k.ngah ni? aduhaiii..

RADDIAHTUL NUR said...

xpe.. ade rezeki, ade laa 2.. usaha lebih.. chayok.. chayok..

Zura&Mizan said...

2 la..dok usaha ni..berdebar jek tgu due bln ni..kalo dtg,kuciwa lagi la gayanye..huhuhuhuhu

RADDIAHTUL NUR said...

ala.. jgn riso la.. ade 2 berita gembira 2.. nnt jgn lupe gtau atul yea...