Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

31 January, 2013

Superbike Idaman Incik Hubby

Bukan mudah untuk memperoleh sesuatu benda. Tapi tujuan aku dan incik hubby beli moto nie bukan sebab apa. Sebab nak sampai rumah cepat dan pantas. Selalu aku akan sampai rumah dekat pukul 7 malam. Sian kat mama nak menghandle budak 2 orang tue. Lagipun mama nak siap2 kan atok. So, aku berusaha sampai awal.. sampai awal jugak laaa. Dalam 6.30 dah sampai rumah mama. Oke la jugak.

Banyak jugak kisah tragis pasal moto nie, hampir2 nak jual balik juga la. Aku pertahankan. Bukan senang nak dapat moto. Tapi semua tue benda dah lepaskan. Bia laa. Aku bersyukur, semua ini ade hikmahnya. 






Nie laa antara motor idaman incik hubby. Alhamdulillah. Semuanya jadi kenyataan. Setakat sehingga hari ini semuanya dah dimiliki. Nak rumah, dah ade rumah sendiri, tak payah nak sewa2. Nak kereta, dari kereta myvi kecik sekarang dah pakai Grand Livina. Nak Motor, dari moto EX5 ke FZ150i ke Superbike VERSYS. Nak ade anak lelaki dan perempuan, dua2 dah ade. Nak ade suami yang memahami n penyayang, dah ade pun disisi.. Alhamdulillah.. Syukur di atas nikmat-Mu. Semoga hari2 mendatang, bertambah baik dan bertambah rezeki.. Amin

No comments: