Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

22 June, 2009

Majlis Di Umah Hubby KU pada 14 jun 2009


Ini lah famili aku n famili mentua aku.. aku sayang kedua2nya.. benda yang penting dalam idup aku sekarang.. tapi yang paling penting skrg hubby sayang.. wah! idup bertambah ceria ngn kehadiran hubby Ku.. Hidup semua dah berubah dengan kehadirannya... Harap aku dpt tempuh perjalanan idup perkahwinan lepas nie....
thanks to ngah n kak ngan yang byk membantu jd wedding planner.. pas2 bertungkus-lumus tuk wedding kami.. sampai demam2 mak n kak ngah.. Jasa mu tetap ku kenang sampai bile2... thanks 2 wan jgk, sbb berusaha tuk cari pengapit aku di Perak... At last, ambik jgk ur Ex-Gf... hahahha... 'Padan Muko Ko'.. pape pun thanks yea.. Sekarang xd dah pengantin baru.... pengantin lame... hahahahahha... happy idup wif my new life... Amin....

No comments: