Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

30 June, 2009

Honeymoon Cameron Highland....

Pas wedding aku di rumah hubby, kami pegi nek cameron ngan hubby.. tido 1 mlm... Aku rase masa nie laa paling best dlm idup aku.. aku pegi jln2 tempat yang aku sendiri xthu, walaupun selalu pg cameron bersama famili... Nie masa aku pg tgk pokok kaktus, hubby aku suke sgt kaktus nie.. aku pun jln2 laaa.. sambil posing2 sikit....

Nie kat ladang teh.. pas minum teh, kami berposing2 dengan pokok teh..
Pegi stawberry park yang aku sendiri xthu.. tapi ade aiskrim sedap sgt...

Jalan2 di stawberry park.. belakang 2 sayur2 segar... besh laaa...


Ini laa hotel kami tinggal... Heritage Hotel.. Ade gomen rate.. so murah laa.. lagi pun aku pegi hari biasa... so xramai org.. tapi besh laaa... sgt besh... nnt nak g lagi ngan hubby.. leh kan?

No comments: