Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

17 May, 2012

my kids



Perkenalkan my little gurl zarra nur amani binti malek... Syukur alhamdulillah dengan segala nikmat-Mu.. Anugerah yg amat bernilai buat aku dan incik hubby.. 2org cahaya mata yg telah di amanahkan buat aku dn incik hubby... Aku terima, dan Kau murahkan laa rezeki aku sekeluarga..

Buat Muhammad Adam Mikail bin Malek dan Zarra Nur Amani binti Malek, semoga kalian menjadi anak yg soleh serta solehah.. Menjadi permata hati ummi dan babah.. Amin...

Sekarang amani dh 22hari.. sgt cepat masa berlalu.. cuti pun dh nak sampai ke penghujungnya.. bosan plak... tak dpt nak menghabiskan masa bersama anak2.. kalau tanya adam ummi g work, xbg die ummi g work.. amani plak bru 20hari berat dh 4kg... semangat betol anak ummi nie.. fully breastfeed nie.. mane taknya asyik melekapnya ngn ummi. adeh!! ini la saat yg paling indah... membesarkan anak.. bak kata incik hubby, sekarang kite cukupkan keperluan anak2....

aku bersyulur dengan nikmat Mu ya Allah... Amin...

No comments: