Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

14 December, 2011

Galaxy Tab 7.0 plus

Huh!!! sudah lame tak mengupdatekan blog. Tup2 update pasal gajet.. Kalu nak kejar gajet2 terbaru nie, tak terkejar den do.. Hahahha... Nie pun, klu xd belas ehsan abah aku tu, tak dapat laa merasa aku pakai benda jadah nie.

Atul nie asyik2 tukar henpon. Sebenarnya aku mintak ngan abah aku ipad 2. Biasa laa, apple kan diminati ramai. Tapi incik hubby cakap, ipad tak best. Kalau beli tab lagi best. Aku pun pikir2 la. Sebab takkan nak pakai 2 gajet. Maksud aku henpon ngn ipad. kang tak terbawak plak. Then, incik hubby cakap Galaxy Tab 7.0 nie best. Asalnya die g ikot kawan die pegi belikan henpon untuk isteri die. Dan henpon nie laa yg kawan incik hubby tue beli. Tapi masa tue baru 2hari keluar. So, accessory memang takde langsung. Dorang beli kat lowyat. Then aku pun serbey2 laa.

Aku mintak ngan abah. tapi janji nak beli ipad. tapi aku tukar la, nak tab nie. Abah pun oke jek. Sebab aku ngan incik hubby banyak tolong die. dari cat umah sampai buatkan toilet dorang cantik2. Apa permintaan aku di tunaikan. Wah, gumbiranya dalam hati sebab dpt benda yang di inginkan. Incik hubby pun heppy aku dpt benda nie. kalau nak mengumpul, mampus laa. Hujung2 tahun nie, byk duit nak pakai. So, aku dpt bodek abah, aku bodek laaa. Now Gajet nie dah ade dalam tgn aku. tapi malu nak bawak kuar. Over sgt plak nampaknya. Tapi memang best la. Puas melihatnya. Henpon Galaxy S aku tue aku bagi pada incik hubby. Sian die, pakai henpon buruk je. Nanti nak belikan si adam henpon plak. Asyik mengerjakan henpon kami je. Lagi babah die. Kalau babah die pakai jek, die mula laa berkenan. Padahal, ummi pakai die tak heran pun. Tapi tab nie die suke main game. Salah satu sebab aku ambik tab nie sebab nak bagi adam main game sebenarnya. Huwa!!! Hajat dah tercapai jugak. Ramai jugak yg tanya, best ker samsung tab nie. Jawapan saya, BEST.. SUPER B..!!!! Beli laa klu nak beli.. Tak rugi membelinya.. JOM!!!!

No comments: