Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

24 November, 2010

Malas

Malas betol nak update blog nie.. nie pun curi2 masa sbb letih laa tgk autocad byk sgt... adus.. keje skrg nie kan byk mengadap komputer... xd laa mcm keje dl.. byk ber fesbuk-ing n ber blog-ing... hahhaha.. ikut cara dak2 sekarang ckp..

aku dah lame xcerita pasal anak aku.. 3 hari nie, abah dier g kursus kat melaka.. so dier asyik merengek jek sbb xdpt nak main ngn abah dier... nak pegi keje td pun dier xnak ngn tokwan dier.. aku terpaksa laa dukung dier, sambil masak bubur dier.. adus... abah dier nie pun lme beno g kursus.. xpe laaa... esok dier dah balik.. waa.. cepat laaa balik wahai suami ku... Adam skrg dah pandai semuanya.. dah pandai merangkak(tapi kaki sebelah jek yg dier gunakan, sebelah lg mengampu jek), lek duduk, hanya leh pangil 'abah' jek.. 'ummi' xd pun.. xpe laa.. xlme lg leh laa panggil 'ummi', tgh belajar berdiri (kepala abes berbenjol2 sbb jatuh, konon dah leh berdiri, suke lepas tgn), gig pun dah tumbuh 2 batang kat bawah.. bak kata wan dier, mcm doremon.. hehehhehe.. suke menangis tunjuk gigi dier yg 2batang 2. nak beli berus gigi.. tp dier kecik lg.. mane laa reti nak buang ubat gigi... hehehhe.. setiap hari pegi keje, mesti rindu ngn dak kecik 2.. rase nak cepat balik jek.. hoh... 'ummi rindu adam'..

skrg nie byk betol org kawen... xthu mane 1 nak g.. dah laa jauh2.. bengkok aku.. tp sib baik keje baru nie gaji on time.. dpt laa aku berjalan2 bwk adam.. klu x memanjang xcukup duit nyer.. hoh! nak tggu aku kompem.. naik gaji dpt laa aku tukar Grand Livina (GL)... target aku thn depan nie.. aku akan buktikan pada semua.. heheheh (gelak jahat).. sejak ade anak nie.. bonet penuh jek.. thu2 jek laa bonet MYVI 2 mcm mane kan.. klu balik kg jek, xd sape yg leh menumpang kami.. penoh beno.. hahhahaha.. xpe.. dah ade GL nnt aku leh bwk mama, abah, mak mentua ngn abah mentua.. heheh.. doakan laa yea... xpe.. usaha tangga kejayaan.. nak tggu jgk suami aku sah jawatan.. mesti lg kayo kami... hahahha... seronok idup sekarang.. hidup bertambah sempurna ngn kehadiran cahaya mata pengerang jantung aku dan suami yg menambahkan keceriaan dlm idup kami.. we love u adam....

No comments: