Usia Perkahwinan Kami

ConnectedMoms.com Ticker

03 May, 2009

Sebulan je lagi....

Wah... Sebulan je lg aku akan bergelar isteri dan idup bersama org tersayang.. Sedihnya tinggalkan mama n abah.. Tapi aku dok ngan mama n abah nanti.. dun worry yea mama.. I LOVE U SO MUCH...
Erm... Byk betul dugaan laa.. Sekarang nie dah terasa dah... Asyik gaduh jek.. Ade jek yang membuatkan air mata nie mengalir.. 'Xpe laa tul, atul leh.. Go atul Go...' Erm.. Terasa nie dah jadi lali kat aku... Kuatkan hati jek laa.. sbb tinggal sebulan je lagi ni.. aku nak kene tahan...
Cuti hari pekerja nie, aku balik kg en tunang.. byk preparation nak kne wat lagi kat sane.. aku balik nie siapkan hantaran en tunang aku.. en tunang wat sendiri 2.. mcm xcaya je kan... cantik sgt.. ingat nak upload gambar dier, tapi en tunang aku xbg laa.. dier mrh aku upload.. simpan n nnt suprise.. korang pun mesti xcaya en tunang aku wat hantaran sendiri.. perkh... leh bukak butik pengantin.. nnt kawin aku upload gambar nya k... Hasil tangan En tunang n mak mentua Ku...
Balik kg kali nie aku byk abeskan ms ngan en tunang.. tolong dier wat hantaran... 2-3 hari gak laa aku g jln kuala kangsar 2.. nak cari barang wat hantaran.. dah beli ade jgk la yang xd.. kne laa trn jln kuala kangsar... akhirnya siap laa 7 dulang.. ade lagi 2 dulang.. aku suh laa dier isi pape.. aku xkesah la.. org perak nie bg brg hantaran.. aku dah warning en tunang.. aku akan membalas 11 dulang je.. sekiranya ade lebih, aku anggap i2 hadiah jek.. xkuasa aku nak cari brg2 lagi.. penat dah aku...
Aku jumpa una, bg kad kat dier.. katanya dak2 pra-sains nak dtg ipoh.. jd aku akan bg kad di ipoh laa... Kawan2.. aku dlm proses nak bg kad2 korang.. tunggu yea.. wait....

9 comments:

SINCHAN KPTM said...

selamat membuat hantaran..hehehe..chaiyok2..

++ Fasha ++ said...

tu la sy pun dulu cadang nak buat hantaran sendiri. ni majlis tinggal sbulan, last2 tempah je kat orang. tak sempat dah

MockArtDesign said...

mmg cntk pn hantaran korg tu..kalo kak ngah kawen lmbt aritu pn bgus gak..leh suh korg buatkan hantaran..:p anyway,jgn gaduh2 slalu,kna byk b'sbr..dkt2 kawen ni mmg byk dugaan..da kawen nnti lg bykkkk..eheh..

RADDIAHTUL NUR said...

2 la.. hasil usaha tam ngan mak laa k ngah.. erm... 2 la.. nie byk sgt dugaan da.. penin.. xthu laa mcm mane.. harap2 ok laa pas kawin nie.. hehehhe

RADDIAHTUL NUR said...

to fasha.. erm.. ye ker.. sy nyer hntaran my aunt yg wat kan... tunang sy yg wat hantaran sendiri.. sy tolong sikit2.. xd bakat laa nak wat hantaran nie.. kne byk tgk buku hantaram

MockArtDesign said...

mmg gtu adat org yg bru nk knal idup
rmahtgga..k ngah yg da sethn ni pn blm khatam lg..byk kna blja n phm..:p

RADDIAHTUL NUR said...

betul 2.. org lg sedih la k ngah.. byk dugaan skrg nie.. pas 1-1.. erm.. atul tkt nak tempuh.. lg dekat, lg laa tkt.. mcm mane kan.. idup lepas nie.. wah... xdpt nak bayangkan.. minx atul leh tempuh sumenya...

MockArtDesign said...

tkt2 pn kna tempuh gak..bile da kawin nnti baik buruknye sume kna time..yg pntg sbr byk2..k ngah nk ckp byk pn ssh,k ngah pn br sthn jgung..tp pas kwen nnti la br kite kenal btul ati budi nye..ape2 pn caiyok2..:)

RADDIAHTUL NUR said...

erm.. 2 laa kan.. pape pun susah senang bersamakan.. erm... doa2 kan laa kebahagiaan kami nie...